Mimo pandemii koronawirusa Zagłębie nie próżnuje i aktywnie poszukuje nowych sponsorów. Klub z Sosnowca pozyskał w tym czasie trzech sponsorów.

Pandemia koronawirusa to trudny czas dla wszystkich klubów sportowych w Polsce. Przez wstrzymanie lub zakończenie rozgrywek większość z nich traci finansowo. W tych czasach bardzo ważny jest lojalny sponsor, który zostaje z klubem na dobre i na złe.

W czasie epidemii Zagłębie nie straciło żadnego sponsora. Wręcz przeciwnie, pozyskało aż trzech nowych. Dwóch z nich zostało pozyskanych oraz sfinalizowanych już w czasie zawieszenia rozgrywek. Są to firmy: SofitPRO2 – lokalny dostawca internetu oraz jeden z najbardziej lukratywnych kontraktów w rocznej historii Klubu Biznesu – firma WIMAR – producent wentylacji oraz klimatyzacji, która zatrudnia ponad 60 osób.

– Przyglądałem się rozwojowi epidemii za granicą i rozważałem już w połowie lutego, że może dojść do zamknięcia stadionów i zawieszenia rozgrywek, dlatego zastanawiałem się nad tym co możemy zaoferować potencjalnym sponsorom w takim przypadku. Wiedziałem, że jako klub musimy być gotowi na ten wariant i zmienić naszą ofertę sponsorską – mówi Adrian Pietrzyk, koordynator Klubu Biznesu Zagłębia Sosnowiec. – Wariant „awaryjny” był gotowy jeszcze przed decyzją odwołania meczu w Tychach. Fakt, że byliśmy „jeden krok do przodu” przed epidemią spowodował, że mimo braku rozgrywek przyciągnęliśmy dwa bardzo lukratywne kontrakty dla klubu (SoftPRO2 oraz WIMAR) – dodaje.

Adrian Pietrzyk przekonuje, że Klub Biznesu Zagłębia Sosnowiec jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijającym się klubów, które należą do Partnerskich Klubów Biznesu. Obecnie w gronie sponsorów oraz partnerów sosnowieckiego klubu znajduje się ponad 40 małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.

Przypomnijmy, że na początku czerwca wraca Fortuna 1 Liga. W meczu 23. kolejki podopieczni Krzysztofa Dębka zagrają na wyjeździe z GKS-em Tychy (4 czerwca o godz. 20.40). Mecz ten będzie transmitowany na antenie Polsatu Sport.

PRZECZYTAJ TAKŻE:

Klub Biznesu Zagłębia Sosnowiec. Silny region, to silny klub

6 KOMENTARZE

  1. No mam ją nadzieję, że klub wyciągnął wnioski i będzie choć odrobinę prześwietlał sponsorów. W końcu chyba nie chcemy żeby nazwa klubu pojawiała się w kontekście karuzeli vatowej…itd itp

  2. Przecież nie chcą dopłacić do tego biznesu albo liczą na zlecenia albo już mają w czymś udziały. Czas pokaże bo finanse miasta można ocenić jako tonące.

  3. Sprawa jest dość prosta. Zagłębie należy do ogólnopolskiego projektu relacyjnego, do którego należy 2000 firm z całej Polski, z którymi można zrobić interes.
    Łączenie przyjemnego z pożytecznym, stąd w większości sponsorzy to ludzie mniej związania z klubem, a Ci którzy szukają kontaktów

  4. Znając podejście biznesmenów nie uwierzę w ich filantropię dadzą trochę z tego co zarobią i jest to bardzo racjonalne bo grają swoją kasą w przeciwieństwie do samorządowców którzy płacą naszą kasą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here