Grupa Lotos została nowym sponsorem polskiej koszykówki. Wszystkie kluby otrzymają karty paliwowe.

Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi, Energa Basket Ligi Kobiet, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. Lotos wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.

Na czym dokładnie będzie polegał sponsoring Lotosu? Polski Związek Koszykówki otrzyma od gigantycznego koncernu karty paliwowe, które rozdysponuje wśród klubów. Zostaną one również wykorzystane na potrzeby kadry narodowej.

– Na tej umowie skorzysta cała polska koszykówka, a przede wszystkim kluby Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, które będą mogły wykorzystywać karty paliwowe – przekonuje Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

– Wiemy, że pandemia koronawirusa to okres trudny także dla sportowców. Jako mecenas polskiego sportu, jesteśmy w stałym kontakcie ze wszystkimi sponsorowanymi przez nas podmiotami. Wszyscy czekamy już na sportowe emocje. Stopniowe odmrażanie gospodarki to dobry znak, że powoli wracamy do normalności. Zdecydowaliśmy, by do naszej sportowej rodziny dołączyła koszykówka. Mam nadzieję, że paliwo LOTOSU będzie napędzało polskich koszykarzy w drodze do kolejnych sukcesów w wymiarze krajowym i międzynarodowym – mówi Paweł Jan Majewski, prezes zarządu Grupy Lotos.

Logo Lotosu będzie widoczne na obręczy kosza, bandach i telebimach, ściankach sponsorskich, materiałach reklamowych w halach, a także na grafikach promocyjnych i wideo oraz na stronach internetowych. Będzie również eksponowane na grafikach zawodników i zawodniczek tygodnia wyróżnianych w Energa Basket Lidzie i Energa Basket Lidzie Kobiet.

PRZECZYTAJ KONIECZNIE:

Kiedy wystartuje nowy sezon Energa Basket Ligi? Poznaliśmy dokładną datę