Ponad 50 niesamowitych atrakcji czeka na całe rodziny w Amerykańskim Parku Rozrywki. Mamy dla Was wyjątkowy konkurs, w którym do zgarnięcia są bilety do Twinpigs.
Las Vegas, Hawaje, Meksyk, Dziki Zachód, a nawet indiańska wioska – te wszystkie miejsca znajdziesz w Stolicy Rodzinnej Zabawy – Parku Rozrywki Twinpigs. W Żorach powstało pierwsze w Polsce miasteczko czerpiące garściami z amerykańskich klasyków. Ponad 10 hektarów parku podzielono na osiem tematycznych stref nawiązujących do historii i kultury zza oceanu.

Twinpigs to ponad 50 niesamowitych atrakcji: karuzele, młyńskie koło, strzelnice, kina 5D, małe zoo, park linowy, a także pokazy kaskaderskie rodem z Dzikiego Zachodu i wiele innych ciekawych atrakcji, które zaciekawią każdego, bez względu na wiek.
Amerykański Park Rozrywki Twinpigs to idealny pomysł na wycieczkę dla całej rodziny. Wizyta w parku to nie tylko rozrywka, ale także okazja do poznania historii Ameryki. Ponadto, na terenie parku organizowane są wycieczki szkolne, spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje, wesela oraz inne imprezy okolicznościowe.

Z myślą o naszych Czytelnikach przygotowaliśmy wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania jest pięć podwójnych zaproszeń do wykorzystania do końca sezonu. Aby zdobyć wejściówki, wystarczy odpowiedzieć na pytanie:
Jaki jest Twój ulubiony western?
Na odpowiedzi czekamy do czwartku, 22 lipca, do godz. 12:00. Najciekawsze zgłoszenia z uzasadnieniem nagrodzimy podwójnymi zaproszeniami do Twinpigs. Zwycięzców o wygranej poinformujemy telefonicznie. Swoje zgłoszenia przesyłajcie na adres konkurs@twojezaglebie.pl, a w tytule wpisujcie „Twinpigs”. Bilety będą do odbioru w kasie parku Twinpigs.

Pamiętajcie o umieszczeniu w treści wiadomości swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania oraz numeru telefonu. Zgłoszenia bez tych informacji nie mogą wziąć udziału w konkursie.
Dołączcie również klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego konkursu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych.”