Poznaj historię niebezpiecznie pięknej, wyszkolonej uwodzicielki rosyjskiego wywiadu. „Czerwona jaskółka” na wielki ekran trafi już 2 marca. Mamy dla Was podwójną wejściówkę.

„Czerwona jaskółka” to ekranizacja bestsellerowej książki byłego agenta CIA. Film opowiada mrożącą krew w żyłach historię dziewczyny, która zostaje zmuszona do przyjęcia roli „jaskółki”.

Opuszcza ukochaną, schorowaną matkę i zostaje uwodzicielką na usługach rosyjskich służb specjalnych. Najpierw trafia do szkoły, gdzie uczy się, jak zdobyć informacje cenne dla rządu, używając swego ciała. Jej silny charakter powoduje, że staje się cenionym szpiegiem, a jej pierwszym celem zostaje agent CIA…

W filmie wystąpiła plejada znakomitych i popularnych aktorów, m.in.: Jennifer Lawrence, Joel Edgerton, Charlotte Rampling, Jeremy Irons, Mary Louise Parker. Za reżyserię odpowiada Francis Lawrence, współtwórca „Igrzysk śmierci”.

Aby przenieść filmowe doświadczenie na nowy, jeszcze wyższy poziom, wybierz seans w technologii Imax 3D. Ogromny, panoramiczny ekran i krystaliczny dźwięk w najwyższej jakości sprawią, że w pełni zanurzysz się w tajemniczym świecie, a niesamowicie realistyczne efekty specjalne i pełen niepokoju nastrój filmowej opowieści sprawią, że długo nie zapomnisz tego, co zobaczyłeś.

Specjalnie dla naszych Czytelników przygotowaliśmy wyjątkowy konkurs. Do zgarnięcia jest jedno podwójne zaproszenie. Wystarczy tylko odpowiedzieć na pytanie:

Który film z Jennifer Lawrence lubisz najbardziej?

Na odpowiedzi czekamy do 5 marca, do godz. 10:00. Najciekawsze odpowiedzi wraz z uzasadnieniem nagrodzimy podwójnym zaproszeniem do kina IMAX Katowice Punkt 44, które wykorzystać można w dniach 5-8 i 12-15 marca. Zwycięzców o wygranej poinformujemy telefonicznie. Swoje zgłoszenia przesyłajcie na adres konkurs@twojezaglebie.pl, a w tytule wpisujcie “Czerwona jaskółka”.

Pamiętajcie o umieszczeniu w treści wiadomości swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania oraz numeru telefonu. Zgłoszenia bez tych informacji nie mogą wziąć udziału w konkursie.

Dołączcie również klauzulę o ochronie danych osobowych:

„Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego konkursu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych.”