Zagłębie Sosnowiec pozyskało nowego sponsora. Od rundy wiosennej będzie nim firma Nelro Data.

W rundzie wiosennej piłkarze Zagłębia Sosnowiec wybiegną na ligowe boiska z logo nowego sponsora, które będzie umiejscowione na przodzie koszulek.

Nowym sponsorem sosnowieckiego klubu została firma Nelro Data SA – wiodący dystrybutor elektroniki konsumenckiej i rozwiązań do budowy infrastruktury teleinformatycznej.

– To dla mnie niezwykle podniosła chwila, ponieważ Sosnowiec jest moim miastem rodzinnym. Pamiętam jak, jako młody chłopak, chodziłem na mecze rozgrywane na Stadionie Ludowym i żyłem atmosferą tworzoną przez wiernych fanów. Na obecnym etapie rozwoju firmy, którą zarządzam postanowiłem, że wrócę do kibicowskich korzeni, ale w roli oficjalnego sponsora ukochanej drużyny. Z niecierpliwością czekam na pierwszy gwizdek sędziego rozpoczynający rundę wiosennych rozgrywek 4 marca i na widok logo Nelro Data dumnie wyeksponowanego na piłkarskich trykotach – powiedział Łukasz Pacholski, wiceprezes Nelro Data SA.

Zadowolenia z podpisania umowy nie ukrywał sternik sosnowiczan, Marcin Jaroszewski.

– Ta umowa to nagroda dla wszystkich, którzy każdego dnia pracują w klubie i w ostatnich latach przyczynili się do awansu do I ligi i odbudowują markę Zagłębia. Szczególnie miłe jest, że to biznes z lokalnym patriotyzmem w tle. Oprócz obustronnych korzyści dla firm, takie chwile mają w sobie coś romantycznego. Budujemy zaufanie. Wierzę, że Nelro Data jest jedną z tych firm, która zwiąże się z klubem nie tylko na rok, ale też na kolejne lata i da przykład kolejnym Zagłębiakom, że warto pielęgnować tożsamość i wspierać się nawzajem – przekazał.

Umowa sponsorska została podpisana na rok. Finansowych szczegółów współpracy nie ujawniono.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku do grona sponsorów piłkarskiego Zagłębia dołączył także będziński Banimex.