W poniedziałek w trasę wyruszył specjalnie oklejony autobus do Katowic. To kolejny element kampanii #DumnizSosnowca, która wystartowała w czerwcu.

Sosnowiec to miasto, które porywa i w którym nie da się nudzić – to główne przesłanie kampanii promocyjnej miasta pod hasłem #DumnizSosnowca.

W kampanii przedstawione są różne atrakcje – m.in. parki, ogrody jordanowskie, rowery miejskie, Wake Zone Stawiki, a także stok narciarski na Górce Środulskiej. – Chcemy, aby wszyscy zobaczyli, jak wspaniałe i atrakcyjne jest nasze miasto. Chcemy, aby jego prawdziwy wizerunek został dostrzeżony nie tylko w regionie, ale także poza nim – tłumaczy Arkadiusz Chęciński, prezydent Sosnowca.

Sosnowiecki Rower Miejski - fot. Maciej Łydek/UM Sosnowiec
Sosnowiecki Rower Miejski – fot. Maciej Łydek/UM Sosnowiec

Pierwszym etapem kampanii był teledysk sosnowieckiego rapera, Marcina „Prezesury” Podsiadło „Usta milczą, serce śpiewa”, który można obejrzeć w mediach społecznościowych. Na jego podstawie powstał też 30-sekundowy spot, który na początku czerwca pojawił się w telewizji. Do mieszkańców trafiło również 4 tysiące ulotek.

Teraz przyszedł czas na kolejną odsłonę sosnowieckiej kampanii. W poniedziałek, 23 lipca, na ulice wyjechał hybrydowy autobus marki Solaris w barwach i z hasłami #DumnizSosnowca, #SosnowiecPorywa, #WakeZoneStawiki, #RolkiSosnowiec, #ZapraszamydoSosnowca i inne. Autobus kursuje na liniach 815 lub 835 do Katowic.