10 grudnia w sosnowieckim kinie Helios w ramach projektu „Kino Konesera” zaprezentowany będzie thiller „Winni”. Przygotowaliśmy dla Was dwa podwójne zaproszenia.

Kino Konesera to projekt dzięki któremu szerokie grono odbiorców może zapoznać się z niszowymi dziełami z niebanalną fabułą i inteligentnym humorem. Wyświetlane historie mają na celu nie tylko uprzyjemnić widzowi spędzony czas w naszym kinie, ale również wzbogacić go o nowe wartości, przeżycia i walory wizualne.

Filmy Kina Konesera to często dzieła uhonorowane licznymi nagrodami na festiwalach filmowych. 10 grudnia sosnowieckie kino Helios zaprasza na film pt. „Winni”. Objawienie Sundance i Rotterdamu. Trzymający w napięciu i pełen zwrotów akcji thriller.

Były policjant, obecnie operator numeru alarmowego, zostaje wplątany w sprawę domniemanego porwania, a od jego błyskawicznych decyzji zależy ludzkie życie. Möller prowadzi grę psychologiczną z widzem, budując gęstą atmosferę z oszczędnych, starannie wyważonych środków. Każda sekunda jest tu precyzyjnie zaplanowana: grymas, spojrzenie i dźwięk łączą się w mistrzowską całość.

Specjalnie dla naszych Czytelników przygotowaliśmy konkurs, w którym do zgarnięcia są dwa podwójne zaproszenia do sosnowieckiego kina Helios, do wykorzystania w dniu 10 grudnia o godz. 18:30. Aby je zdobyć wystarczy tylko odpowiedzieć na poniższe pytanie:

Za co lubisz thillery?

Na odpowiedzi czekamy 7 grudnia, do godz. 10:00. Najciekawsze odpowiedzi z uzasadnieniem nagrodzimy podwójnymi zaproszeniami do kina Helios w Sosnowcu. Zwycięzców o wygranej poinformujemy telefonicznie. Swoje zgłoszenia przesyłajcie na adres konkurs@twojezaglebie.pl, a w tytule wpisujcie „Winni”.

Pamiętajcie o umieszczeniu w treści wiadomości swojego imienia i nazwiska oraz numeru telefonu. Zgłoszenia bez tych informacji nie mogą wziąć udziału w konkursie.

Dołączcie również klauzulę o ochronie danych osobowych:

„Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego konkursu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych.”