5 marca to dla nas bardzo szczególny dzień. To właśnie wtedy dziewięć lat temu ukazał się pierwszy numer naszego tygodnika. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was konkurs, w którym do zgarnięcia bilety do kina.

Równo dziewięć lat temu pojawił się w Zagłębiu Dąbrowskim Bezpłatny Tygodnik Twoje Zagłębie, a w wirtualnej przestrzeni portal twojezaglebie.pl. Ewelina Dyc postanowiła stworzyć miejsce niezależnej rozmowy o Zagłębiu, wolnej od dezinformacji i manipulacji, którego w tym regionie tak bardzo brakowało.

Naszym celem było, jest i będzie dostarczenie jak najbardziej aktualnych i rzetelnych informacji. Informacji ważnych, nie tylko z punktu widzenia mieszkańców poszczególnych miast, ale też całego regionu.

Cały czas staramy się być w każdej dzielnicy i na każdym osiedlu, zawsze w centrum wydarzeń. Docieramy wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ważnego. Dla nas nie ma błahych spraw. Każdy z naszych Czytelników może liczyć na to, że zajmiemy się jego problemem.

– Dziękujemy Państwu za obecność, zaufanie i wsparcie, a zespołowi redakcyjnemu za ciężką i rzetelną pracę. Mamy ponad 500 tysięcy czytelników miesięcznie. To wszystko robimy dla Was – podkreśla Ewelina Dyc, wydawca Tygodnika Twoje Zagłębie.

 

Tygodnik Twoje Zagłębie - fot. Arch. TZ
Tygodnik Twoje Zagłębie – fot. Arch. TZ

Specjalnie dla naszych Czytelników przygotowaliśmy konkurs, w którym do zgarnięcia jest osiem podwójnych zaproszeń do Oh Kino (Mysłowice, ul. Katowicka 64). Bilety wygrywa pierwszych osiem osób, które wyślą swoje zgłoszenie na adres konkurs@twojezaglebie.pl, a w tytule wpisując „Urodziny TZ”.

Na zgłoszenia czekamy 5 marca, o godz. 14:00.

Pamiętajcie o umieszczeniu w treści wiadomości swojego imienia i nazwiska oraz numeru telefonu. Zgłoszenia bez tych informacji nie mogą wziąć udziału w konkursie. Bilety do odbioru będę w środę, 6 marca w godzinach pracy Redakcji.

Dołączcie również klauzulę o ochronie danych osobowych:

„Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego konkursu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych.”