Maraton z premierą filmu „Więzień labiryntu: Lek na śmierć”. Wygraj bilety [ZAKOŃCZONY]

0
461

W piątek, 26 stycznia, kina ogólnopolskiej sieci Helios zaproszą na wyjątkowy maraton filmowy z ekranizacjami bestsellerowej trylogii Jamesa Dashnera z premierą filmu „Więzień labiryntu: Lek na śmierć”. Przygotowaliśmy dla Was cztery podwójne zaproszenia.

26 stycznia sosnowieckie i dąbrowskie kina Helios i zapraszają na wyjątkową ucztę filmową. W ciągu jednej nocy wyświetlone zostaną trzy filmy z ekranizacjami bestsellerowej trylogii Jamesa Dashnera z premierą filmu „Więzień labiryntu: Lek na śmierć”. Po sukcesie wydawniczym, seria również w kinie bardzo szybko zdobyła sobie ogromną widownię i uznawana jest za najlepszą od czasu Igrzysk śmierci. Jesteśmy przekonani, że taka dawka emocji jeszcze długo po powrocie do domu nie pozwoli Wam zasnąć.

Na początek, o godz. 23:00 klasyk gatunku „Więzień labiryntu”. Później „Więzień Labiryntu: Próby ognia”, na koniec maratonu premiera filmu „Więzień Labiryntu: Lek na śmierć”.

Specjalnie dla naszych Czytelników przygotowaliśmy wyjątkowy konkurs. Do zgarnięcia są dwa podwójne zaproszenia do kina Helios w Sosnowcu i dwa podwójne zaproszenia do kina Helios w Dąbrowie Górniczej. Wystarczy tylko odpowiedzieć na pytanie:

Która z książek Jamesa Dashnera jest Twoją ulubioną?

Na odpowiedzi czekamy do 26 stycznia, do godz. 10:00. Najciekawsze odpowiedzi z uzasadnieniem nagrodzimy podwójnymi zaproszeniami do kin Helios w Sosnowcu i Dąbrowy Górniczej. Zwycięzców o wygranej poinformujemy telefonicznie. Swoje zgłoszenia przesyłajcie na adres konkurs@twojezaglebie.pl, a w tytule wpisujcie “Maraton Dashnera” i miasto,  w którym chcecie obejrzeć maraton.

Pamiętajcie o umieszczeniu w treści wiadomości swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania oraz numeru telefonu. Zgłoszenia bez tych informacji nie mogą wziąć udziału w konkursie.

Dołączcie również klauzulę o ochronie danych osobowych:

„Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego konkursu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych.”