Lubisz programy reality show i chcesz zobaczyć uczestników „Zaczadzonych” w akcji? Przyjdź do Teatru Zagłębia. Mamy dla Was bilety na spektakl.

„Na dnie” jest pierwszą premierą zaplanowaną przez nową kierownik artystyczną Teatru Zagłębia, Anetę Groszyńską. Jej akcję twórcy postanowili przenieść w realia współczesnego przemysłu telewizyjnego. Zaproszą widzów do studia „Zaczadzonych” – reality show, którego biedni i nieszczęśliwi bohaterowie walczą o swoją godność.

Reżyserem przedstawienia jest Paweł Świątek, finalista Talentów Trójki w kategorii Teatr w 2013 roku.

– „Na dnie” wg dramatu Maksyma Gorkiego jest opowieścią o ludziach z marginesu. Rozczarowanie rzeczywistością, która nie zmieściła się w głównym nurcie kapitalistycznej historii sukcesu, ma szansę stać się wartościowym towarem koncernów medialnych – mówi Świątek. – Emocje są na sprzedaż, ale czy na pewno wiemy, za co tak naprawdę płacimy? I czy stać nas na sponsorowanie cudzego gniewu naszym współczuciem? – pyta reżyser.

Nad dramaturgią spektaklu pracowała Patrycja Kowańska, za scenografię odpowiedzialny był Marcin Chlanda, a za kostiumy Karolina Mazur. Na scenie zobaczymy m.in. Marię Bieńkowską, Edytę Ostojak, Krzysztofa Korzeniowskiego, Grzegorza Kwasa, Wojciecha Leśniaka i Małgorzatę Saniak.

Specjalnie dla naszych Czytelników przygotowaliśmy po jednym podwójnym zaproszeniu na dwa najbliższe spektakle, które odbędą się w piątek 28 kwietnia o godz. 19.00 oraz w sobotę 29 kwietnia o godz. 18.00 (za symboliczną opłatą 2 zł, do odbioru w kasie Teatru Zagłębia przy ul. Teatralnej 4 w Sosnowcu). Aby zdobyć bilety należy udzielić odpowiedzi na pytanie:

Czy lubicie oglądać programy typu reality show?

Odpowiedzi wraz z uzasadnieniem wyślijcie do piątku, 28 kwietnia, do godz. 10.00 na adres mailowy: konkurs@twojezaglebie.pl w tytule wpisując „Na dnie”. Zwycięzców o wygranej poinformujemy telefonicznie.

Pamiętajcie, aby w treści wiadomości umieścić swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz telefon kontaktowy.

Przesłane odpowiedzi bez tych informacji NIE WEZMĄ udziału w konkursie. Prosimy również o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych:

„Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego konkursu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych.”

Zobacz zdjęcia z próby medialnej: