Z roku na rok o widoczność w sieci walczy coraz większa ilość przedsiębiorców. Oznacza to w praktyce tyle, że fachowcy zajmujący się SEO i pozycjonowaniem nieprzerwanie mają ręce pełne roboty a konkurencja staje się silna nawet z pozoru niszowych branżach. Do tego wszystkiego doliczyć należy ciągłe aktualizacje algorytmów Google, które często powodują wielkie przetasowania w rankingu stron. W poniższym artykule postaramy się z pomocą fachowców przybliżyć Wam najważniejsze aspekty pozycjonowania w nadchodzącym roku. Wybierz jakościowe treści i zacznij wspinać się na czoło wyników.

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google to sprawdzony od ponad dekady sposób na dotarcie do klienta i zwiększenie sprzedaży. Obecnie jednak dziedzina ta zmieniła się na tyle, że trudno już mówić o łatwych i tanich sposobach na zawojowanie listy wyników Google w interesujących nas zapytaniach. Dziś sprawa jest o wiele trudniejsza – po wdrożeniu takich aktualizacji algorytmu jak EAT każdy serwis jest oceniany przez wyszukiwarkę pod względem ekspertyzy, autorytetu i wiarygodności. Oznacza to, że w zamierzeniu wszelkie clickbaity i fake newsy straciły właśnie rację bytu w marketingu internetowym. Inny update określany jako BERT stawia natomiast na rozpoznawanie subtelności językowych i odróżnianie naturalnie powstających tekstów od tych pełniących rolę wydmuszek najeżonych słowami kluczowymi.

W realiach dyktowanych przez powyższe ulepszenia algorytmów Google jeszcze większą wartością staje się rzetelny i atrakcyjny content marketing. Pozycjonerzy z profesjonalnych agencji doskonale wiedzą, że obecnie dobry tekst ma nie tylko przyciągać oko, ale także zapadać w pamięć i angażować publiczność. Internauci powinni w idealnej sytuacji dzielić się właśnie przeczytanymi treściami ze znajomymi tym samym zwiększając nasz organiczny zasięg i napędzając ruch na stronie. Ten ostatni natomiast z pewnością przełoży się na zwiększenie sprzedaży. Zamiast samodzielnie zabierać się za tworzenie tekstów warto jednak zdać się na pomoc profesjonalnych copywriterów pracujących w agencjach interaktywnych. Wśród ich współpracowników znajdziemy skutecznych dziennikarzy, autorów i blogerów a także coraz bardziej liczących się w sieci influencerów.

Zobacz, na ile Twoja strona jest przystosowana do działania na smartfonach

Jak wyliczono, obecnie aż przeszło pięćdziesiąt procent użytkowników wyszukiwarki korzysta z niej za pośrednictwem urządzeń przenośnych. Smartfony i tablety przejmują coraz większy kawałek sieci, bo znacznie częściej wolimy przeglądać internet i robić zakupy właśnie z ich poziomu. Dla specjalistów od pozycjonowania oznacza to konieczność zadbania o jak najlepszy User Experience, czyli całokształt doświadczeń odwiedzającego stronę internauty. To właśnie ten czynnik będzie w największym stopniu, zaraz po odpowiednim, responsywnym web designie i dopasowaniu wersji mobilnej serwisu, decydował o jego skuteczności. Tym a także wieloma innymi, często czysto technicznymi dopasowaniami zajmą się za Ciebie najbardziej efektywni specjaliści z agencji SEO. Warto zaprosić ich do współpracy już dzisiaj.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/