Grupa Nelro Data postanowiła związać się z Zagłębiem Sosnowiec mocniej i na dłużej. Firmy z branży IT wchodzące w skład grupy zostały nowym sponsorem strategicznym klubu. Umowa będzie obowiązywać przez kolejne dwa lata.

Po roku współpracy Grupa Nelro Data postanowiła związać się z Zagłębiem mocniej i dłużej. Firmy z branży IT wchodzące w skład grupy to jeden z liderów w swojej branży w Polsce. W Warszawie kilkumiesięczne negocjacje zwieńczone zostały sukcesem i podpisami pod nową umową, która obowiązywać będzie przez kolejne dwa lata.

– Nie ukrywam, że jestem bardzo szczęśliwy z faktu przedłużenia umowy przez Nelro Datę i jej nowych warunków. Od pierwszego dnia współpracy da się wyczuć ogromną serdeczność szefów firmy i duże zaangażowanie emocjonalne. Wierzę, że nasza ponad stuletnia marka Zagłębia dobrze będzie współgrać z młodą firmą i obie odegrają jeszcze pierwszoplanowe role na swoich polach działania – powiedział Marcin Jaroszewski, prezes Zagłębia Sosnowiec.

Grupa Nelro Data sponsorem strategicznym Zagłębia Sosnowiec – fot. mat. pras.
Grupa Nelro Data sponsorem strategicznym Zagłębia Sosnowiec – fot. mat. pras.

Łukasz Pacholski, wiceprezes Nelro Data, przyznał, że podpisanie umowy to dla niego hołd dla miasta, z którego pochodzi i klubu, któremu z całego serca kibicuje.

– Pamiętam, gdy po Zagłębiu zostały tylko grafy na murach, ale kibice pokazali niezłomną siłę, a klub, że jest nieśmiertelny. Wiara przetrwała i po prawie 25 latach z małą przerwą od pewnego czasu Zagłębie znowu podąża tam, gdzie moje marzenia. Jeśli mogę w tym uczestniczyć, to chcę i stąd nasza umowa. Dziękuję też moim wspólnikom, że dali się namówić. Nie było to trudne, bo sami są kibicami klubów zaprzyjaźnionych – podkreśla.

Przypomnijmy, że na trzy kolejki przed końcem sezonu podopieczni Dariusza Dudka plasują się na drugim miejscu w tabeli i są na dobrej drodze, by awansować do Lotto Ekstraklasy. Najbliższym rywalem sosnowiczan będzie Podbeskidzie Bielsko-Biała. Mecz ten zostanie rozegrany na Stadionie Ludowym w sobotę (19 maja). Początek o godz. 18.00.

– Interesuje nas tylko komplet punktów. Innego scenariusza nie bierzemy pod uwagę. Twardo stoimy na ziemi i wiemy, czego chcemy – zaznacza Tomasz Nawotka.

PRZECZYTAJ KONIECZNIE:

Zagłębiowski Park Sportowy ma kosztować blisko 200 mln zł. W sierpniu startuje przetarg na budowę