5.2 C
Sosnowiec, PL
wtorek, 19 marca 2024

WIZERUNEK

Kampanie wizerunkowe, realizowane przy pomocy reklamy graficznej i multimedialnej, to doskonały sposób na zbudowanie marki.

REKLAMA PRASOWA

Reklama prasowa jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem.

REKLAMA INTERNETOWA

125 tys. uu i 500 tys. odsłon miesięcznie! Obecność Twojej marki na stronie internetowej tygodnika nie pozostanie niezauważona!

REKLAMA NATYWNA

Zaprojektowana i zgrabnie wkomponowana w treści dziennikarskie, aby poprzez swoją formę sama zainteresowała czytelnika.

REKLAMA REGIONALNA

Myśl globalnie, reklamuj lokalnie! Traw z ofertą do odbiorców w swoim regionie i przekonaj się, że reklama internetowa jest dla każdego.

REKLAMA MOBILNA

Coraz więcej użytkowników korzysta z sieci przy pomocy urządzeń mobilnych. Potrafimy do nich dotrzeć!

Kampanie wizerunkowe, realizowane przy pomocy reklamy graficznej i multimedialnej, to doskonały sposób na zbudowanie marki.

Reklama wizerunkowa, zwana inaczej reklamą graficzną lub reklamą display to najpopularniejszy sposób obecności reklamowej w internecie i prasie. Twoje Zagłębie oferuje szeroki wachlarz możliwości dopasowanych do wymagań każdej kampanii.

Głównym celem tego formatu reklamy jest zbudowanie u odbiorcy świadomości marki oraz zwiększenie jej rozpoznawalności na rynku. Wszystkie reklamy wizerunkowe dążą do wzbudzenia zainteresowania i zaufania u potencjalnego klienta, co w efekcie ma się przełożyć na wzrost sprzedaży oferowanych produktów i usług.

Reklama modułowa to podstawowa forma reklamy w naszych gazetach. Każda strona składa się z 48 modułów (6 x 8 modułów). Ceny modułów zależą od lokalizacji, szczegóły przedstawia poniższa tabela. Ceny większych reklam otrzymujemy mnożąc ilość modułów przez cenę modułu na danej stronie. Regulamin publikacji

CENNIK_TZ_PRASA_01112021.pdf


Twoje Zagłębie Multiscreen daje gwarancję dotarcia z przekazem reklamowym na dowolnym urządzeniu – komputerze, tablecie lub smartfonie. Emisja zakłada wyświetlenie dowolnego zestawu formatów reklamowych na dowolnym ekranie użytkownika. Multiscreen to najlepszy zasięg i skuteczność kampanii wizerunkowej oraz doskonały produkt dla reklamodawców chcących zbudować lub utrwalić wizerunek swoich marek i produktów.

Dostępne formy reklamy (forma główna + tablet):

– header multiscreen
– billboard multiscreen
– double billboard multiscreen
– triple billboard multiscreen
– gigaboard multiscreen
– baner multiscreen
– navibox multiscreen
– halfpage multiscreen

Na smartfonie dostępna wyłącznie forma box (największa widoczna powierzchnia)

Header

Bardzo popularna forma reklamowa. Ekspozycja na samej górze strony przy logotypie na wykorzystanie tego narzędzia w działaniach reklamowych nastawionych zarówno na efekt wizerunkowy jak i bezpośredni.

  • Rozmiar maksymalny: 728×90 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 40 kB), html5 (waga do 150kB)

Bilboard

Bardzo popularna forma reklamowa. Ekspozycja na górze strony oraz rozmiary pozwalają na wykorzystanie tego narzędzia w działaniach reklamowych nastawionych zarówno na efekt wizerunkowy jak i bezpośredni.

  • Rozmiar maksymalny: 1068×100 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 60 kB), html5 (waga do 150kB)

Double bilboard

Double billboard to zdecydowanie najpopularniejszy format reklamowy. Ekspozycja double billboardu na górze strony sprawia, że jest on zawsze widoczny a jego rozmiar pozwala na kreatywne wykorzystanie możliwości reklamy graficznej.

  • Rozmiar maksymalny: 1068×200 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 60 kB), html5 (waga do 150kB)

Triple bilboard

Triple billboard dzięki dużym rozmiarom oferuje jeszcze więcej miejsca na prezentacje treści reklamowych. Emisja na górze strony gwarantuje kontakt odbiorcy z reklamą.

  • Rozmiar maksymalny: 1068×300 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 60 kB), html5 (waga do 150kB)

Gigaboard

Gigaboard emitowany jest na stronie głównej portalu. To największy format oferowany przez nasz portal. Na pewno zostanie zauważony!

  • Rozmiar maksymalny: 1068×600 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 100 kB), html5 (waga do 200kB)

Navibox

Umieszczenie reklamy w obrębie treści redakcyjnych gwarantuje znakomitą ekspozycję komunikatu reklamowego, a tym samym zwiększenie jego siły oddziaływania i skuteczności. Parametry i lokalizacja naviboxu na stronie sprawiają, że jest to forma nieinwazyjna – harmonijnie wkomponowana w kolumnę nawigacyjną oraz treść strony, jednocześnie nie mogąca pozostać niezauważoną. Forma idealna w kampaniach służących budowaniu wizerunku marki oraz w kampaniach o charakterze produktowym lub sprzedażowym.

  • Rozmiar maksymalny: 300×250 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 40 kB), html5 (waga do 150kB)

Halfpage

Umieszczenie reklamy w obrębie treści redakcyjnych gwarantuje znakomitą ekspozycję komunikatu reklamowego, a tym samym zwiększenie jego siły oddziaływania i skuteczności. Parametry i lokalizacja naviboxu na stronie sprawiają, że jest to forma nieinwazyjna – harmonijnie wkomponowana w kolumnę nawigacyjną oraz treść strony, jednocześnie nie mogąca pozostać niezauważoną. Forma idealna w kampaniach służących budowaniu wizerunku marki oraz w kampaniach o charakterze produktowym lub sprzedażowym.

  • Rozmiar maksymalny: 300×600 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 60 kB), html5 (waga do 150kB)

Banner

Format reklamowy emitowany centralnie, wewnątrz treści między artykułami emitowanymi na stronie. Miejsce emisji, kształt oraz powierzchnia banneru sprawia, że jest to zauważalna i skuteczna forma reklamy.

  • Rozmiar maksymalny: 696×200 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 60 kB), html5 (waga do 150kB)

Reklama natywna to angażujące treści w naturalnym kontekście redakcyjnym.

Reklama, która stanowi integralną część treści medialnej,jest maksymalnie zaadaptowana do stylistyki i standardów edytorskich. W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamowych nie ma charakteru inwazyjnego, lecz jest naturalnie wkomponowana w treść, jaką przegląda i sam sobie wybiera użytkownik.

Reklama natywna niesie ze sobą wartość informacyjną i rozrywkową, która zaciekawia i angażuje czytelnika, sprawia, że chce się nią dzielić.Jest jak kameleon, który przystosowuje się do otoczenia, w którym się znajduje. Nie drażni, nie irytuje, nie narzuca się odbiorcom.

Znajduje się we właściwym miejscu i czasie, jest potencjalnie interesująca i pomocna – po prostu użyteczna. Za jej wysoką jakością stoją nasi redaktorzy, którzy tworzą teksty we współpracy z reklamodawcą. Tak realizowany proces gwarantuje najwyższą jakość tych treści, popartą wiedzą i doświadczeniem redaktorów. Jednocześnie dbamy o to, żeby reklama natywna była zawsze jednoznacznie oznaczona jako treść, której partnerem jest dana marka. Dzięki temu wyraźnie odróżniamy treści redakcyjne od natywnych, które powstają przy współpracy z partnerem komercyjnym. W ten sposób zapewniamy rzetelność przekazu, a reklamodawca jako nasz oficjalny partner może budować wizerunek swojej marki.

Zapraszamy do współpracy

Coraz więcej użytkowników korzysta z sieci przy pomocy urządzeń mobilnych. Potrafimy do nich dotrzeć!

Reklama mobile daje możliwość dotarcia do użytkowników korzystających z mobilnej wersji serwisu Twoje Zagłębie. Jest to dynamicznie rozszerzający się i nowoczesny kanał komunikacji z klientami.

Dla naszych klientów, chcących trafić z reklamą do użytkowników mobilnych, udostępniamy system multiscreen, który sam dostosowuje reklamę w zależności od nośnika mobilnego. Wszystko jest w pełni responsywne. Dodatkowo, na smartfony, usdostępniamy najlepszy i najbardziej widoczny format reklamowy o powierzchni navibox (300x250px).

Opcje dodatkowe

Oferujemy szereg opcji dodatkowych, które wykorzystując dostępną technologię pozwolą na jeszcze lepsze dopasowanie kampanii do zakładanych celów. Prócz poniższych opcji na uwagę zasługują opcja DayPatting

Usługa polegająca na ograniczeniu liczby wyświetleń reklamy na unikalnego użytkownika, a więc liczby kontaktów z reklamą. Jej algorytm stara się równomiernie wyświetlać każdą reklamę w czasie jej harmonogramu.

Usługa jest płatna. Dopłata wynosi 10% wartości zamówienia.

Targetowanie geograficzne to doskonałe narzędzie przede wszystkim dla tych reklamodawców, którzy zainteresowani są dotarciem do odbiorców regionalnych.

Graficzne reklamy podawane z serwera reklam są targetowane na podstawie adresu IP, z którego użytkownik łączy się z internetem. Kryteria geograficzne mogą być łączone z kryteriami demograficznymi.

Precyzyjność dotarcia z przekazem skierowanym do użytkowników regionalnych jest na poziomie do 50%.

Usługa jest płatna. Dopłata wynosi 15% wartości zamówienia.

Usługa umożliwiająca emisję kreacji reklamowych w wybranym dniu tygodnia i godzinie. Przykład: Ustawiając swoją reklamę na 8:00 rano w poniedziałek, masz pewność, że docierasz w większości z targetem do osób pracujących przy komputerach na terenie Zagłębia Dąbrowskiego i Katowic.

Usługa jest płatna. Dopłata wynosi 15% wartości zamówienia.

Multiscreen to gwarancja emisji przekazu reklamowego na naszej witrynie internetowej oraz na jej mobilnej wersji w najlepszej powierzchni reklamowej.

Usługa jest płatna. Dopłata wynosi 15% wartości zamówienia.

Jesteś zainteresowany reklamą? Skontaktuj się z naszymi specjalistami!

    Imię i nazwisko

    Adres email

    Telefon

    Jestem zainteresowany (wymagane)
    reklamą prasowąreklamą internetowąkampanią reklamowąinserteminną formą reklamy

    Dodaj materiały

    maksymalnie 10MB, format:gif, png, jpg, pdf, doc, docx, zip)
    Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem i akceptuję go.
    Treść wiadomości