Nowy film promocyjny. Czy to dobra promocja miasta?

0
250

Kilka dni temu swoją oficjalną premierę miał nowy spot promujący miasto Jaworzno, który prezentuje walory miasta oraz jego potencjał inwestycyjny.

Internet to obecnie główne nośnik informacji i promocji, nie dziwi zatem fakt, że takie lokalne samorządy decydują się na wykorzystanie tego medium, tworząc nowoczesne strony internetowe czy…spoty reklamowe. Do tego trendu dołącza Jaworzno, które za pośrednictwem nowego filmu promocyjnego chce przyciągnąć nowych inwestorów, a także mieszkańców.

Szukasz wytchnienia? Kontaktu z naturą? Zajrzyj tutaj! To źródło energii w sercu natury – przekonuje miły i tajemniczy głos na nowym filmie promującym Jaworzno.

Blisko 3-minutowy przedstawia Jaworzno, jako miasto pełne możliwości, jego bogactwo natury, świetną lokalizację dla biznesu, ale i miejsce, gdzie energię miasta tworzą ludzie, dla których Jaworzno oznacza “dom”.

Niedawno na podobny zabieg zdecydował się Sosnowiec, który swój spot reklamowy emitował w internecie oraz ogólnopolskich telewizjach. Kilkudziesięciosekudowy spot przedstawia Sosnowiec, jako centrum aglomeracji o doskonałej lokalizacji z terenami inwestycyjnymi, z energią i potencjałem oraz miejscem, które stwarza warunki do edukacji i rozwoju.

Czy to wystarczy, aby przyciągnąć nowych inwestorów do miasta?