Już 13 kwietnia, w sosnowieckim kinie Helios Noc Reklamożerców, czyli unikalna na świecie impreza, spektakl złożony wyłącznie z reklam. Obok festiwalu w Cannes to największe międzynarodowe święto reklamy.
Przed nami 25. edycja wyjątkowej imprezie, w całości poświęconej reklamom. Przez jednych znienawidzony przerywnik filmów, dla innych dzieło sztuki, które bawi, uczy i rozwija. Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców biorą udział tysiące fanów reklamy i dobrej zabawy.
Głównym tematem trzydziestej siódmej Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty. W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph.
Miłosne i nie tylko wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy nas i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła o najważniejsze cywilizacyjne sprawy, w tym z marnotrawstwem żywności.
Odrestaurowane perły z reklamowego lamusa przypomną nam vintage blaski reklam sprzed pół wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencję postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.
Dodatkowo, przed wejściem na salę, każdy z widzów zostanie wyposażony w trąbkę/gwizdek, dzięki którym będzie mógł wyrażać emocje na temat wyświetlanych reklam.
Maraton rozpocznie się o godzinie 23:00. Daj upust swoim emocjom!
Specjalnie dla naszych Czytelników przygotowaliśmy wyjątkowy konkurs. Do zgarnięcia są dwa podwójne zaproszenia. Wystarczy tylko odpowiedzieć na pytanie:
Jaka jest Twoja ulubiona reklama?
Na odpowiedzi czekamy do 13 kwietnia, do godz. 12:00. Najciekawsze odpowiedzi z uzasadnieniem nagrodzimy podwójnymi zaproszeniami do kina Helios w Sosnowcu. Zwycięzców o wygranej poinformujemy telefonicznie. Swoje zgłoszenia przesyłajcie na adres konkurs@twojezaglebie.pl, a w tytule wpisujcie “Noc Reklamożerców”.
Pamiętajcie o umieszczeniu w treści wiadomości swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania oraz numeru telefonu. Zgłoszenia bez tych informacji nie mogą wziąć udziału w konkursie.
Dołączcie również klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego konkursu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych.”