Z okazji Halloween, Nocne Maratony Filmowe Helios stawiają przed fanami horrorów piekielnie straszny dylemat. Do wyboru macie dwie noce i dwa zestawy filmów, a w nich aż 8 przerażających horrorów.
Nocne Maratony Filmowe to nie tylko okazja do „nieprzespanej” nocy i sale kinowe oddane do dyspozycji „nocnych marków”. To przede wszystkim doskonały moment na przeżycie kilku godzin w niepowtarzalnym klimacie, jaki stworzyć potrafią filmy grane jeden za drugim.
27 i 31 października maratończycy mogą wybierać spośród specjalnie wyselekcjonowanych na tę okazję horrorów. – W pierwszym zestawie pokażemy cztery filmy, których jedynym celem jest śmiertelnie Was wystraszyć – zapowiadają organizatorzy.
Na początek przedpremierowe: „Slumber”, a po nim, do zobaczenia wyłącznie w kinach Helios „Redwood” i „Mroczna Pieśń”. Dzieła dopełni „Krucyfiks”, który wyemitowany będzie chwilę po premierze.
Drugi zestaw to również prawdziwa uczta dla miłośników filmów grozy. Na początek przedpremierowy pokaz „Dead Awake” i uznawany za jeden z najmocniejszych horrorów tego roku „To przychodzi po zmroku”. Potem dwa kolejne, dostępne wyłącznie w kinach sieci Helios, przedpremierowe pokazy filmów „Męczennicy” i „Co się wydarzyło w Gracefield”.
Specjalnie dla naszych Czytelników przygotowaliśmy konkurs, w którym do zgarnięcia są dwa podwójne zaproszenia na Maraton Halloween, który odbędzie się 27 i 31 października o godzinie 23:00 (do wyboru jeden z podanych dni). Aby je zdobyć wystarczy tylko odpowiedzieć na poniższe pytanie:
Dlaczego lubimy się bać?
Na odpowiedzi czekamy do 27 października, do godz. 10:00. Najciekawsze odpowiedzi z uzasadnieniem nagrodzimy podwójnymi zaproszeniami do kina Helios w Sosnowcu.
Zwycięzców o wygranej poinformujemy telefonicznie. Swoje zgłoszenia przesyłajcie na adres konkurs@twojezaglebie.pl, a w tytule wpisujcie „Maraton Halloween”.
Pamiętajcie o umieszczeniu w treści wiadomości swojego imienia i nazwiska, adresu zamieszkania oraz numeru telefonu. Zgłoszenia bez tych informacji nie mogą wziąć udziału w konkursie.
Dołączcie również klauzulę o ochronie danych osobowych:
„Przystępując do konkursu Uczestnik akceptuje postanowienia niniejszego konkursu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych.”