Kampania promująca Czeladź trafi do milionów odbiorców

0
454

15 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania telewizyjna promująca miasto Czeladź. 30-sekundowy spot można oglądać przez dwa tygodnie w najpopularniejszych kanałach ogólnopolskich i tematycznych.

Spot reklamowy zatytułowany „Czeladź – stare miasto, nowe możliwości” pokazuje w atrakcyjny i przejrzysty sposób obraz całego miasta z wieloma jego aspektami.

– Film pokazuje to, z czego czasem sami nie zdajemy sobie sprawy, jak piękne jest nasze miasto – mówi Zbigniew Szaleniec, burmistrz Czeladzi.

W spocie zobaczyć można m.in. widok na miasto z lotu ptaka, Pałac Saturna, noeromańską parafię św. Stanisława Biskupa i Męczennika, rynek, rzeźbę czarownicy czy nowe tereny inwestycyjne, a także usłyszeć krótką historię rozwoju starego miasta.

W roli niemych, ale jakże wymownych przewodników występują najwybitniejsi w Polsce trenerzy i specjaliści w takich dyscyplinach jak: parkour, street workout, 3run i freestyle gymnastic.

Kampania promująca Czeladź w całej Polsce ruszyła w sobotę 15 kwietnia. Pierwszy spot został wyemitowany tego dnia na kanele TVN 24 Biznes i Świat. Ponadto, w ciągu dwóch tygodni spot wyświetlany będzie na antenie następujących stacji:

TVP3 Katowice, TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat, ale kino+, Discovery Life, Animal HD, AXN, AXN Black, Canal+ Sport, Comedy Central, Comedy Central Family, Discovery Channel, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, DOMO+, FOX Poland, Fox Comedy, ID, National Geographic, nSport, PLANETE+, TLC, TVN Style, Paramount Channel, TVN Fabuła, Adventure, Nat Geo People, NutaTV, Canal+ Sport2, Eleven, Eleven Sports, HGTV, kuchnia+, TO!TV, Travel Channel.

Kampania telewizyjna Czeladź - fot. Facebook/Zbigniew Szaleniec

Reklama będzie również dostępna w internecie, na platformach: player.pl, tvn24.pl, tvn24bis.pl, tvn.pl, alekinoplus.pl, canalplus.pl i discoverychannel.pl.

– Mam nadzieję, że z dumą nasi mieszkańcy przez dwa tygodnie w różnych stacjach telewizyjnych oglądać będą 30 sekundowy spot promujący nasze miasto. Oczywiście najważniejsze jest to, że obejrzą go miliony Polaków w całej Polsce i nie tylko – mówi Zbigniew Szaleniec, burmistrz Czeladzi.

Projekt kierowany jest zarówno do mieszkańców miasta, jak i całej Polski, do turystów, a także potencjalnych przedsiębiorców i biznesmenów.

– Mam nadzieję, że dzięki tej kampanii Czeladzią, jeszcze bardziej niż dotychczas, zainteresują się inwestorzy, którzy u nas zechcą zakładać i budować swoje firmy, tworząc nowe miejsca pracy i płacić podatki, zwiększając dochody naszego miasta – podkreśla Zbigniew Szaleniec.